Home   Kurzy Montessori   Podmínky účasti

Podmínky účasti

Podmínky účasti na vzdělávacích akcích pořádaných Montessori Olomouc – rodinné centrum, z.s. a Andreou Machů

MÍSTO KONÁNÍ KURZŮ je uvedeno u každého termínu:

Pružná školka, Kavaléristů 8, 77900 Olomouc mapa;

MonteŠkolka, Lužická 7, 779 00 Olomouc

Přihlášení a platební podmínky

  • Závazně přihlásit na naše semináře se můžete zasláním vyplněného formuláře přihlášky .
  • Nejpozději do 5ti dnů obdržíte potvrzení přihlášky a fakturu se splatností 14 dní.
  • Nejzazší termín pro zaslání přihlášky a zaplacení účastnického poplatku je 10 dnů před konáním semináře. Po tomto termínu je třeba možnost přihlášení konzultovat (v tomto případě je splatnost faktury 1 den) – napište nám prosím na info@montessori-olomouc.cz  
  • Faktura bude vystavena na údaje uvedené v přihlášce (soukromou osobu nebo údaje firmy). Pozdější požadavky na změnu údajů o odběrateli nebudou vyslyšeny.
  • V případě naplnění kapacity semináře (rozhoduje pořadí přihlášení) vás budeme neprodleně informovat o dalším možném postupu – vašem uvedení a pořadí na seznamu náhradníků, možnosti volby jiného termínu atd.

Zrušení účasti a storno podmínky

  • Vaše přihlášení na seminář se v momentě přijetí přihlášky stává závazným.
  • Svoji účast můžete zrušit zasláním e-mailu na adresu info@montessori-olomouc.cz Potvrzení o přijetí e-mailu a zrušení vaší účasti vám bude zasláno bez zbytečného odkladu.
  • Zrušíte-li svoji účast na semináři v období 30 – 15 kalendářních dnů před konáním semináře, bude vám účtován storno poplatek ve výši 50% z ceny semináře.
  • Zrušíte-li svou účast na kurzu později než 15 kalendářních dnů před jeho konáním, popřípadě se kurzu vůbec nezúčastníte, bude vám účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny semináře.
  • Pokud se z jakýchkoliv důvodů náhle nemůžete kurzu zúčastnit, je možné poslat za sebe náhradníka/náhradnici (týká se pouze úvodního kurzu praktický život a rozvoj smyslů).

Další ustanovení

  • V ceně semináře jsou tištěné studijní materiály a drobné občerstvení. Cestovné, ubytování a další stravování si účastníci zabezpečují i hradí sami.
  • Účastník/ce obdrží na závěr semináře osvědčení o absolvování semináře v případě plné účasti na semináři.
  • Organizátor si vyhrazuje právo na změnu data a místa konání akce, v nutném případě i na změnu lektora nebo úplné zrušení akce z organizačních důvodů.
  • Organizátor se zavazuje, že veškeré změny budou dány přihlášeným zájemcům včas na vědomí na kontakty uvedené v přihlášce. V případě změny termínu konání semináře účastník dostane možnost zúčastnit se semináře v náhradním termínu nebo mu bude vrácena platba za seminář v plné výši. 
  • Potvrzení vaší registrace na seminář vám pošleme e-mailem na adresu uvedenou v přihlášce; emailem obdržíte také fakturu s platebními údaji a termínem platby, do kterého je nutné uhradit účastnický poplatek.
  • S ohledem na ostatní účastníky semináře není možná přítomnost dětí v době přednášení. Rodičům s dětmi a jejich doprovodu jsme schopni nabídnout zázemí v 2.NP v prostorách školičky – o zájmu nás prosím informujte předem.
  • Nabízíme možnost noclehu v prostorách školky (na vlastní karimatce, spacáku atd.) K dispozici je vybavená kuchyňka a sprcha, WC. Cena 100,- Kč/ noc. V případě zájmu nás kontaktujte.
PŘIHLÁŠKA